فال روزانه 29 بهمن 94
انواع فال و طالع بینی
فال روزانه 29 بهمن 94
دو شنبه 15 دی 1395 ساعت 16:42 | بازديد : 2786 | نويسنده : | ( نظرات )
 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال ، فال ماه تولد

فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین فروردین ماه

 امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافیان‌تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی‌کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق‌های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می‌شود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله ابراز وجود کردن با  راه‌های غیر مادی از سخاوتتان دفاع کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال ماه تولد ، فال پنج شنبه 29 بهمن 94

فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته  بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید  خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال پنج شنبه 29 بهمن 94 ، فال روزانه پنجشنبه 94/11/29

فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین خرداد ماه

 شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال روزانه پنجشنبه 94/11/29 ، فال امروز 29 بهمن 94

فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین تیر ماه

شما حتی اگر کارهای ناتمام زیادی هم داشته باشید، ولی دوست دارید امروز کاملاً خوش بگذرانید. اما کار و مسئولیت وقت زیادی برای تفریح و خوشی باقی نمی‌گذارد. وقتی که شما به جای انجام دادن مسئولیت‌های خود به دنبال سعات و خوشبختی‌تان می‌روید خیلی هیجان زده می‌شوید. اگر شما کارهایتان را نیمه کاره رها کردید، حداقل راستگو باشید و برای آنهایی که با این کار شما به زحمت افتاده‌اند دلیل خود را توضیح دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال امروز 29 بهمن 94 ، فال نمناک

- فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین مرداد ماه

شما ممکن است امروز مانند یک کوه آتشفشان باشید، با تمایلی شدید، برای ساختن چیزی که در حال وقوع است و فشارآن روی شما بسیار زیاد است. اما نتیجه نیازی نیست که ناگهان بروز کند. شما باید به دور و بر خود  توجه داشته باشید و بر احساسات خود درتمام روز کنترل داشته باشید. آگاهی و هوشیاری راهگشای تغییر مثبتی است اگر شما مایل باشید که از مرحله و قلمرو آشنایی پایین بیایید و به قلمرو نا شناخته‌ای وارد شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال نمناک ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین شهریور ماه

 امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.
 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین مهر ماه

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی  را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید  به شرط این که باور داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین آبان ماه

شما امروز بیشتر از اینکه بتوانید یک استراتژی پیشرو و برنده را اجرا کنید می‌توانید به راحتی آن را خلق کنید. اگر امکان داشت آن را به فردی باتجربه عرضه کنید. به یاد داشته باشید که درخواست کمک کردن نشانه ضعف نیست؛ فقط اشخاص باهوش می‌دانند که چه موقع باید توانایی‌ها، کارها و نتایج کار را با یکدیگر سهیم شد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین آذر ماه

شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین دی ماه

مروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین بهمن ماه

طی چند هفته آینده فرصت‌های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می‌تواند به تمام دوگانگی‌های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می‌توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال

- فال روزانه در روز 29 بهمن 1394 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس دلتنگی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستان‌تان نیز قطع کنید. اما شما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی‌تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0


مطالب مرتبط با اين پست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بک لینک در 550 (وبلاگ و وبسایت) با اتوریتی بالا

منوي کاربري


عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نويسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات متنی
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود اهنگ شاددانلود رمان عاشقانه بدون سانسور سیستم وبلاگدهیخرید هاست لینوکس طراحی چتروم در تبریزکانکس مسکونی ارزانثبت شرکت ارزان قیمت بیت کوئینسایت طراحیازاد طرح دانلود بازی بدون سانسور دانلود والپیپر عاشقانه جدید دانلود فیلم خارجیدانلود کلیپ خنده دار آشپزی ایرانیعکس نوشته های عاشقانه دانلود نرم افزار 2017 اطلاعات پزشکی پنل اس ام اس انجمن تفریحی حد و حدود دکوراسیون داخلی اداری مجله پوست و مو رابطه جنسی در دوران عقد سایت قرانی دانلود موزیک جدید عکس و بیوگرافی دانلود بازی انلاین دنا موو دانلود نرم افزار سایت سرگرمی تکناز شلوغ چت الوند وب فیلم ایرانی 96 تور اروپا ارزان مجله خودرو خارجی بازی اندروید رایگان دانلود اهنگ قدیمی دعای خوابدعا برای پولدار شدن خبرگزاری بورس دانلود اهنگ ایرانی دانلود عکس متن داربای کاسیو اخبار روز ایران و جهان سایت تفریحی و سرگرمی دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری ضرب المثل های خنده دار دانلود بازی چند نفره اندروید قیمت انگشتر جواهر سایت ماشین خودرو برلیانس محصولات ورزشی دانلود کلیپ آموزش رقص دانلود نرم افزار تلگرام دانلود عکس عاشقانه اخبار سیاسی اس ام اس آرزوی سفر خوش آلاله چت مجله غزاله دانلود عکس اس ام اس تولد عاشقانه دانلود والپیپر اچ دی دانلود آزمون رشته ریاضی دانلود نرم افزار دوست دختر یابی دانلود نرم افزار حسابداری رایگان تعرفه طراحی چت روم پایگاه خبری دانلود کتاب آموزش سحر و جادو قیمت خط موبایل ثابت مدل مانتو تنگ و کوتاه نمونه سوالات تافل دعا ثمانین ایه دانلود کلیپ جنیفر لوپز مدل لباس پاکستانی سایت تفریحی سرگرمی سایت تفریحی سرگرمی دانلود موزیک ایرانی